Jak zmerit tantal

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Prosinec 8 14:18:05 CET 2012

Z tonu Vasi odpovedi citim, ze jsem Vas nastval.
Omlouvam se, to jsem rozhodne nechtel.
Jen me udivilo, ze ceny, ktere mi osobne prijdou dost vysoke
Vam prisly vyhodne.

PL

***************************************

From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 08, 2012 2:09 PM
Subject: Re: Jak zmerit tantal

On 8.12.2012 13:51, Petr Labaj wrote:
> 6 kondenzatoru za 7 USD (za 10 USD s dopravou) Vam prijde levne?
> Ja jsem opravoval par spinanych zdroju a daval jsme tam kondenzatory
> Hitano z GM. Potreboval jsem to rychle

>a GM mam kousek,

No ved to.. U nas v meste, v kamennych obchoch low ESR nevedu, a aspon
obycajne na 105st su po 0.50eur. Kupil som len par, namiesto tych
nafuknutych, kym pridu low ESR. Postovne z akehokolvek e-shopu pod 5eur
nejde. Takze, ano, pride mi to lacne. Inac objednal som 2 sady, v
ktorych boli prihodene 2 najkritickejsie kondiky navyse s free shipping
(odkaz nie pre Vas, ano, viem, ze nic nie je zadarmo)
http://www.ebay.com/itm/LCD-CAPACITORS-REPAIR-KIT-SAMSUNG-216B-/160629748005?ssPageName=ADME:L:OC:US:3160

miro

od te doby je