USB osciloskop - zaver

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Prosinec 8 13:48:22 CET 2012

Upřimně řečeno, praktické zkušenosti s tímto Vám nepopíšu, ale jednu
zkušenost si dovolím,

ať jsem příznivcem všech zařízení v počítači, a digitální analyzér mi
nevadí, ale ten osciloskop

mě neskutečně na počítači rozčiluje, přepínání rozsahů, ať napětí či času,
je prostě pro mě

daleko lepší když si to nacvakám kolečkem na zařízení než cvakat myší po
obrazovce, fakt

nevím proč, ale je to tak.... u digitálního analyzéru mi to na PC vyhovuje,
ale tam člověk většinou

sleduje velmi dlouhé průběhy a hledá jednu jedničku ve změti dat........

Nevím ať se vyjádří i někdo další kokrétně na toto, třeba jsem jenom já
takovej divnej :-D

Zdeněk Aster