Re: OT Dotaz na mrazničku

stpalas@volny.cz stpalas na volny.cz
Sobota Prosinec 8 09:11:42 CET 2012

Diky za info. Budu vdecny za kazdou dalsi informaci.

Stana

----- Reply message -----
Od: "mcmlxxx" <mcmlxxx na hantec.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: OT Dotaz na mrazničku
Datum: pá, 12. 7, 2012 17:49

mám nějaké BEKO, typ musím dohledat, teď jsou v místnosti 2C a v mrazáku
je pořád zmrzlo jak má být. Ještě počkám pár dní, abych viděl jak se bude
mrazák chovat při teplotě kolem 0C, ať tu nevzbuzuju falešné naděje.
Kdyby přestala mrazit, nešlo by použít kus topného kabelu, nebo nějaký
malý odpor jako ohřívání zadní mřížky?
b.