[OT] Co u nas studuji Asiate?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 7 18:47:17 CET 2012

Mlady zacal studoval na VS informatiku.
Byl jsem se podivat na imatrikulaci, a bylo to pro me dost velke prekvapeni.

Byli tam studenti vsech informatickych podoboru Masarykovy univerzity,
takze kolem 200 decek. Zenskych z toho bylo kolem 5-7%, takze od nasich
dob zadna velka zmena. Velmi mnoho Slovaku (ja jsem to podle "slibuji"
a "slubujem" odhadl na 20%, ale mlady povidal, ze je to mnohem vic).
Jednotky decek z nejake zeme byvaleho CCCP.

Ale pro me obrovske prekvapeni je, ze z ten 200 decek nebyl ani jeden Asiat!
Pritom v Brne je sikmookych decek hodne, na vsech skolach, kam mlady
chodil, jim bylo vzdy nekolik. Navic jsou dobri (vetsinou dost chytri a taky pracoviti),
tak bych jich tady cekal naopak relativne hodne - jenze ono ne.

Tak mi to vrta hlavou proc.
Je informatika pod jejich uroven a vsichni studuji matfyz?
Nebo vsichni jezdi studovat do MITE nebo aspon do Prahy?
Nebo uz pochytili trend doby a vsichni studuji mezinaroni vztahy a religionistiku?

PL