Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 7 18:29:55 CET 2012

Co to jsou ty zbytky kruznic kolem nekterych der (zrejme otvory
pro nejake uchyty) ?
Tech 5 minut UV LED bylo za jakych podminek prosim?
Vzdalenost od PCB, hustota LED, proud atd.

Diky.
PL

*********************************

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, December 07, 2012 11:38 AM
Subject: Re: Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

Ne ne neplaste se - proste jen je treba vybirat i ty repase takove ktere
maji spravny prasek. Ja tu Evolve koupil, ze byla za ty prachy (asi
omylem - protoze ted ji ma Abacus zase za 700Kc) a pocital jsem ze kdyz
nepujde tak na ni budu normalne tisknout.

Jinak mohu predat kontakt na pana od ktereho jsem kupoval tu svoji HP6L
- je ze Sobeslavi a zrejme dela repase - ta moje je jak nova - prodal mi
ji za 800Kc s paragonem (vsechny kabely a jeste nejaky jety toner) a
domluvou, ze do 3 mesicu ji mohu reklamovat. Byl jsem si u nej osobne.

Jinak mohu potvrdit, ze tisk na folii (A4 za 3Kc), nafetovani, nasviceni
UV LED (5 minut), maska polozena na suchy neg. fotoresist a zatizena
plexi - dava skvele vysledky - to jsem to delal podruhe v zivote a
predtim asi pred rokem poprve.

Jen ukazka pred stripovanim: http://www.cncnet.info/work/seq2.jpg

Radek Vicek