Odruseni kombinace stykac-kompresor 2kW

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Prosinec 7 17:03:20 CET 2012

No ja si citam len hw-list. A na zaklade reakcii a tem co sa tu
preberaju si robim obraz. A preto si myslim, ze par jedincov uz do
toho slusne vidi. Aspon z pohladu mojich znalosti. A to uz su nove
normy o ktorych teda nic neviem, lebo som nemal moznost s nimi prist
do kontaktu.

Faktom ale je, ze v kazdej firme mi bola specializacia na emc akurat
pritazou. Vo svojej kratkej kariere som sa ale s "normalnym" pracovnym
kolektivom nestretol. Vsade nejake hierarchie a podobne nezmysly a ked
zistili, ze im do toho moc clovek vidi, tak sa moc nebabrali... A na
vsetky info aj vramci firmy bolo uvalene embargo. Robte potom nieco,
ked Vam nepovedia ani to ci sa nieco zlepsilo alebo nie. Viete skor si
myslim, ze tak ako v zahranici aj na SK je to o "nasom cloveku". Toho
naucia vsetko a zbytok -ti co nie su nasi- si moze hodit maslu na
najblizsom strome. Ale uz zase moc kecam :)

A.