Odruseni kombinace stykac-kompresor 2kW

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 7 14:43:26 CET 2012

Někdy může i dost záviset na součástkách. Např. ARMy od NXP mají napájecí
vývody hezky po dvojicích Vcc+GND u sebe, to se pak snadno blokuje i na
jednostrance. Ale dělal jsem taky desku s ARMem od Atmelu a tam byly i dvě
vrstvy málo - jednostranku bych s tím nedělal.

PH

From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch na orange.fr>
Vies presne ako som to myslel. Na jednostrannej doske sa da dobre urobit
velmi vela veci a ked to clovek vie tak este viac.
Pocas mojej kariery som sa stretol uz s neprebernym mnozstvom dosiek kde
sa autor stazoval ze "mu to nefunguje". Na jednostrannej doske velkosti
10x15cm naroutovane vsetko defaultnymi 0.4mm cestami z Eaglu, niekde v
strede, zem aj napajanie tymi istymi 0.4mm vodicmi okolo celej dosky.
Zem dole, 5V hore, ziadne blokovacie kondenzatory a ked tak pripojeme
pol metrovymi dratmi.
Autor takychto konstrukcii sa vacsinou venuje programovaniu riadiacich
procesorov, na displeji milion prepracovanych blbosticiek a ten hardware
sa k tomu "uz tak nejak dolepi". Ved to nemoze byt ziaden problem. O tom
som rozpraval...