Re: OT Dotaz na mrazničku

stpalas@volny.cz stpalas na volny.cz
Pátek Prosinec 7 12:49:31 CET 2012

A jakou mraznicku mate? Ci muze nekdo doporucit typ u ktereho je nadeje ze bude mrazit i pri nizke okolni teplote

Stana

----- Reply message -----
Od: mcmlxxx na hantec.cz
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: OT Dotaz na mrazničku
Datum: pá, 12. 7, 2012 06:19

ahoj,

tak to se omlouvám, myslel jsem , že nemáte žádné informace. Já sám jsem
letos koupil velký truhlicový mrazák a mám ho v nevytápěné hospodářské
místnosti, kde přes zimu bývá 0 °C . Zatím na něm svítí "zelená" a mrazí,
nijak abnormálně se nezapíná, tak uvidíme.
V nejhorším ho přestěhuju do předsíně, nebo za něj dám v kritickém období
lampu s žárovkou.

b.