Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Prosinec 7 11:51:13 CET 2012

On Fri, 7 Dec 2012, RV wrote:

> Jinak mohu predat kontakt na pana od ktereho jsem kupoval tu svoji HP6L - je
> ze Sobeslavi a zrejme dela repase - ta moje je jak nova - prodal mi ji za
> 800Kc s paragonem (vsechny kabely a jeste nejaky jety toner) a domluvou, ze
> do 3 mesicu ji mohu reklamovat. Byl jsem si u nej osobne.

Mam ted k dispozici jednu starou HP4M se skoro prazdnym tonerem, ted jsem
sehnal i prevodnik USB-Centronics tak se na to nekdy musim podivat. Kdyby
to nevyslo tak bych vyuzil ten Vas kontakt.

Mimochodem - to plneni toneru - jak na to ? Staci vyvrtat nahore dirku,
dosypat od oka a zaspuntovat ? Nebo je to komplikovanejsi ?

> Jinak mohu potvrdit, ze tisk na folii (A4 za 3Kc), nafetovani, nasviceni UV
> LED (5 minut), maska polozena na suchy neg. fotoresist a zatizena plexi -
> dava skvele vysledky - to jsem to delal podruhe v zivote a predtim asi pred
> rokem poprve.

Jo - kdyz je opravdu nepruhledna predloha, tak se to tam muze UVckem
svit poradne a dlouho a resist je bud vyvolany a nebo ne a zadne
mezistavy. To zpusobi ze se ten vyvolany perfektne oplachne a pak
pri leptani to nedela potize. Dobra predloha je zaklad..