Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Prosinec 7 11:20:39 CET 2012

> A do pytle ! Takze vratka se postupne uzaviraji . Ja mam koupeny tonerovy
> prasek pro HP C3906A od Anconu (jeste k nemu shanim tiskarnu :-) ktery tu
> kdysi doporucoval p. Jirka. No jestli taky nepujde nafetovat tak je to
> nanic..

Ale ten samozřejmě jde, to je dobrá smažka, čtěte lépe, co jsem napsal
;-) Ďábel se skrývá v detailech a v textu je to třeba jedno písmeno...

Nic se neuzavírá, mně kromě repasí fungují i koupené celé "nové"
alternativní cartridge. Řekl bych, že kolega RV narazil na výjimku, nebo
na výrobce, co při výrobě cartridge* používá nevhodný typ toneru.

*že jde ve skutečnosti nejspíš taky o repasi viz můj jiný příspěvek

---
Jirka