Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Prosinec 7 11:14:09 CET 2012

No ja v ramci rodinneho zatizeni (otec a tchan nastrojari) cumim na
kdejakej vylisek a ci kus vystriknuteho plastu jsem se na to schvalne
dival. A podle vzhledu a ruznych jinych snadno identifikovatelnych mist
to vypada na nepouzity nove vystrikly plast (myslim to hlavni telo).

Navic baleni take nebylo v pytliku, ale velka lakovana kartonova
krabice, cartridge vlozena do cerneho pytliku a pak jeste do takoveho
pekneho "burtikoveho" rukavu s vikem.

Me to vcelku nevadi, ze to neni pouzitelne na DPS - pri te cene mi
vychazi cena A4 na 0.16Kc takze na nej budu normalne tisknout a az dojde
toner tak ho dosypu tim co nafetovat jde.

Radek Vicek