Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Prosinec 7 10:50:53 CET 2012

Pozor na ty neoriginály - kdesi jsem se dočetl, že ve skutečnosti jde o
repasy, byť na hluboké úrovni (zůstane zpravidla jen obal cartridge, ev.
pár dalších součástí).

Ono je to docela logické - kdyby se alternativní výrobce měl vybavit
všemi formami na plasty apod., asi by se mu to nevyplatilo. Otázka taky
je, co patenty apod.

Používám převážně neoriginály celých cartridge, nebo dosypávám toner
Ancom, už jsem to psal. Fetovat zatím šly všechny vytisknuté předlohy,
je pravda, že některé bobtnaly přímo dychtivě, jiné trochu pomaleji.

---
Jirka