Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Prosinec 7 09:46:16 CET 2012

No jak jsem zjistil tak to obecne asi neplati - tedy ze 600dpi jdou a
1200dpi nejdou.

K tiskarne (HP LJ6L) jsem dostal nejaky jety toner jen na vyzkouseni,
ktery jde krasne nafetovat.

Valec ale neni uplne idealni a kdyz jsem byl minuly tyden ve
velkoobchodu s IT tak jsem tam za 400Kc koupil neoriginal, ale zadny
repas, toner C3906A od firmy Evolve. Tiskne krasne, ale nafetovat take
nejde prestoze to je toner do mechanik co umi jen 600dpi.

Je tedy otazkou co bylo duvodem ke zmene slozeni toneru v tiskarnach co
umi 1200dpi. Evidentne to vypada, ze oba typy toneru jdou asi pouzivat
bez ohledu na technologii.

Treba duvody byly uplne jine - treba snizeni (zvyseni ;-) abrazivosti na
valec a dalsi komponenty.

Radek Vicek