Mereni hladiny UZ

jevem jevem na email.cz
Pátek Prosinec 7 08:55:04 CET 2012

Děkuji za názor, paprsek jde kolmo do hladiny přes odraznou desku. Tento způsob je přípustný. Takže v tom nevidím problém. Prostě se paprsek pošle tam, kam má. Sondu mám na vodorovné desce napevno a před ní napevno odraznou desku. Celou vodorovnou desku mohu vyjmou z jímky nebo jí naklápět vůči hladině, což jsem i dělal a zjišťoval reakci při vyklonění, takže nakonec jsem to zafixoval tak, jak to vypadalo nejlépe. Hladina od mrtvé zóny je minimálně 0,5m, což je taktéž v pořádku.
Výrobec uvádí, že může mít vliv mírně zčeřená nebo zvlněná hladina, např. přítokem kapaliny. Může to mít za následek rozptyl a zeslabení UZ signálu, důsledkem je zkrácení měřícího rozsahu popřípadě nespolehlivou funkci.
Prosím Váš názor na mírně zčeřenou hladinu přítokem.
Jo a IP67 vyhovuje ponoření vody na 30min do 1m. Což tady není ponořeno, ale může se tam něco srazit.
Děkuji
Jirka
  ----- Original Message -----
  From: hutta.j na seznam.cz
  To: HW-news
  Sent: Friday, December 07, 2012 8:33 AM
  Subject: Re: Mereni hladiny UZ

  Zakladni chyba je uhel s hladinou , v manualu najdete montazni doporuceni pro vasi sondu, bude tam uhel s hladinou 90St a pak nejaka min vzdalenost od sten, tato vzdalenost je funkci hloubky typicky 1/8-1/12 min vysky hladiny. Pri jinem uhlu nebo mensi vzdalenosti dochazi v uzavrenem prostou k odrazum od sten a dela to presne vami popisovany bordel. Nejaka kondenzovana vlhkost by tomu nemela vadit, predpokladam krytí IP68.

  Hutta