Re: OT Dotaz na mrazničku

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pátek Prosinec 7 08:34:08 CET 2012

Pobuzel to tak je a mohu to potvrdit z vlastni zkusenosti, babicka mela
lednici na chodbe kde teplota v zime obcas klesla i  k 0, dokud mela starou
lednici s neekologickym freonem nebyl problem. Pak si poridila novou AAA
plnenou nejakym tim eko plynem a lednice prestala pri prvnich mrazech
lednit.
Pry pri nizkych teplotach nedokaze kompresor zkapalnit chladino, tede pokud
si pamatuji spravne to co rikal opravar, kteremu bylo vse jasne jen sundal
kabat.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Standa Palas <stpalas na quick.cz>
Datum: 6. 12. 2012
Předmět: OT Dotaz na mrazničku

"Dobrý den

Potřeboval bych domů koupit pultovou mrazničku. Chtěl jsem ji kvůli úspoře
energie umístit do nevytápěné místnosti, kde v zimě teplota klesá i pod
nulu. Bohužel jsem s údivem zjistil, že mi nebude fungovat. Prý je to snad
nastavením termostatu který je umístěn venku na výparníku či co. Dosud jsem
žil v přesvědčení, že termostat je uvnitř a na teplotě okolí moc nesejde. Na
googlu jsem našel hromadu plků ale nic z čeho bych byl chytřejší. Nedala by
se mraznička upravit tak aby mi fungovala i při nízkých venkovních
teplotách? V obchodě mi prodavačka radila, že jí musím přitápět třeba
žárovkou, ale to mi přijde jako dobrej vtip.

Staňa