Pulsni zdroj, TOPSwitch, odolnost, rizeni vystupniho napeti ?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 6 23:14:34 CET 2012

Dik za zakladni info, TOPSwitch, respektive PI, maji  solidne udelanou
podporu,  nabizi sw pro navrh , ktery navrhne i trafo a ja si nejsem jist,
zda bych zvladl navrh trafa pro TL494.
300W  by jiste chtelo polomost,  ja vsak uvazoval  tak o 100W respektive
dvou modulech po 100W na to by toto reseni stacilo. Pres vikend se nad tim
zkusim zamyslet.

Pokud jde o sondu tak prakticky pokrok 0, stale cekam na HALL, jednam s
cinanem z reichu i s amikama.
V mezicase se pokousim o onalyzu puvodniho zapojeni. Pokud se nepletu tak
civka na toroidu je motana tak, aby mg. pole,ktere vytvari bylo v opozici
proti  tomu z  mereneho proudu. Jadro toroidu tak pracuje stale s minimalnim
sycenim a cele to muze vykazovat slusnou linearitu.
Nicmene stale mi jsou nektere casti puvodniho reseni velkou zahadou.
Pokousim se dat dohromady SPICE model LF a HF zesilovace z puvodniho
zapojeni, ale zatim mi to moc nefunguje, respektive funguje to jinak nez
bych predpokladal. Brzy se k tomu vratim v puvodnim vlaknu.

Hutta