Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 6 22:36:51 CET 2012

Nojo umí, ale nebyl bych takovým optimistou. Před časem jsem tvořil
nějaký dokument, který měl mít v rohu čarový kód. Tak jsem ho vytvořil
v .eps, importoval do dokumentu a bylo. Jen do té doby než dokument
otevřel někdo OO pod Windows - tam pak byl jen bílý flek.
Druhá věc je, že při panelizaci to nějak zaokrouhluje a výsledek pak
není přesně to, co bylo na vstupu. To mám taktéž vyzkoušeno. Ale
software se neustále vyvíjí, takže to co bylo před rokem nemusí už dnes
platit.

Mrazík