Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 6 19:18:51 CET 2012

Já jsem to po pravdě řečeno v Eagle nezkoušel. Mám koupenou pouze verzi
Light a ta - jak známo - umí DPS jen 80 x 100  mm, takže i to by někdy
mohlo dělat potíže.

V OOo/LO  Draw si naproti tomu můžu udělat něco jako "soubornou
dokumentaci" k danému zapojení. Pokud pak motiv DPS umístím třeba jako
samostatnou vrstvu, dá se s tím nakládat zcela nezávisle. Navíc motiv
můžu doplnit řadou dalších informací, které se pak při tisku či exportu
do *.pdf neobjeví (vrstvám lze nastavit chování).

Kromě toho velmi jednoduché DPS, u nichž je z nějakého důvodu potřeba
přesně a "wysiwyg" umístit prvky, občas kreslím rovnou v Draw.

Prostě jsem metodou pokusů a omylů došel k tomuhle (nadplatformnímu a
nadčasovému) postupu a vyhovuje mi ze všech nejvíc.

Berte to jako řešení pro vlastní výrobu či výrobce typu pana Kohouta -
na vícevrstvé DPS x-tých tříd přesnosti, gerber soubory apod. to
samozřejmě není.

Na kusovku či maximálně malosériovou výrobu ano.

---
Jirka