[MECH] Jak na rezani duralu doma?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Prosinec 6 18:54:06 CET 2012

Jistěže by to šlo, i když to je lepší spíš na deskový materiál. A na
hliníkové desky je samozřejmě zase lepší truhlářská formátovací pila,
takže ani touhle cestou ke mně do dílny kmitačka (fakt tomu říkáte
kmitačka nebo to je jen kvůli tomu, že konference je přeci jenom
veřejný dokument? :-)) nepronikla, resp. mám ji, leč vytáhnu jednou za
uherák :-)

Aleš Procháska