OT: Re: financovani (nejen) Ubuntu (bylo: Re: Drivery W7)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 6 17:12:51 CET 2012

Nebuďte extrémista, tohle můžete tvrdit nakonec úplně o každém, snad s
výjimkou někoho, kdo třeba ze země v potu tváře těží nějakou hodnotnou
surovinu...

Najděte si něco o Canonicalu, jsou k dispozici i jejich výroční zprávy apod.

Shuttleworth se holt proletěl do kosmu a pak se  rozhodl, že vytvoří a
dá zdarma k  dispozici Ubuntu. Já jsem mu za to vděčný, i když ho osobně
nepoužívám.

Jo, hodně práce za něj udělali debianisti, ale proč ne? GNU/GPL model v
žádném případě nevylučuje možnost zisku, řekl bych právě naopak (kvůli
povinnosti zveřejnění zdrojových kódů musí být přidaná hodnota případně
prodávaného software významná).

---
Jirka