OT ovladac Cannon tlaciarne pod Lin, was: OT: Win7.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 6 17:06:59 CET 2012

K cemu prosim by byl dobry ten Ghostscript, kdyz data byla v Postscriptu
a tiskarna mela ten PS umet ?  (odhledneme ted od toho, ze HP LJ6L ho
defaultne neumi, ale treba jste tam mel emulacni kartu)

PS staci do Postscriptove tiskarny jen proste nasypat, tam nema zpracovani
nejakym dalsim programem (napr. tim Ghostscriptem) co delat.

Ghostscript ma smysl pouzivat tam, kde zarizeni PS neumi, pak je vlastni
PS interpretovan tim Ghostcsriptem a do tiskarny uz odchazi data v jejim
nativnim jazyce.

PL

***************************************

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 06, 2012 12:08 PM
Subject: Re: OT ovladac Cannon tlaciarne pod Lin, was: OT: Win7.

Hmm shodou okolnosti - minuly tyden jsem si privezl repasovanou HP LJ6L
abych si konecne mohl tisknout filmy na plosnaky.
Vcera jsem desku 80x120mm nasazel na panel - 4ks na jednu A4 a ejhle
tiskarna ma 1MB RAM a obrazek v 600dpi nepobere.
Dobre...tak jinak - export do PS - fajn - jak to dostat do tehle PS
tiskarny - takze jsem skoncil na W7 take na Ghostscriptu...