OT: financovani (nejen) Ubuntu (bylo: Re: Drivery W7)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 6 15:39:31 CET 2012

Co blázníte?

Vy něco platíte Marku Shuttlewothovi, resp. Canonicalu?

Já osobně mám pocit, že (nuceně) platím těm, kdo si to zařídili v tzv.
zákonech. Soukromé firmy mezi tyto příživníky obvykle nepatří.

I onen M$ můžu (a udělal jsem to) poslat až tam nejhlouběji, na rozdíl
od výše zmíněných. Pravda je, že ho platím v licencích koupených
nejrůznějšími úřady, ale to víceméně patří do 2. odstavce a sabotuju to,
jak můžu.

---
Jirka