Drivery W7

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Čtvrtek Prosinec 6 12:57:14 CET 2012

Dne 6.12.2012 11:00, Milan B. napsal(a):

> A ako dlho by podla vas mal vyrobca vyrabat ovladace pre svoj stary HW a
> pre kazdu novu verziu OS aby  bol pracujuci lud spokojny? 10 rokov? 20
> rokov? 100 rokov?
>
> Pretoze HW o ktorom toto zacalo - Scanjet 2200C je model z roku 2000 a
> LaserJet 1010 je model z roku 2003.

Nevím, co požaduje "pracujúci ľud", neb nemám v úmyslu hájit jeho zájmy
proti vrahům z wólstrítu.
Vezmu-li v úvahu, že HP LJ1010 jsem koupil od oficiálního distributora
HP v březnu 2007, vychází mi délka podpory na cca 2 roky. Vzhledem k
tomu, že tiskárna nestála tolik, co rohlík v Lidlu, ale nějakých 9kKč,
přijde mi to poněkud málo.

JF