OT: git vs SVN

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 6 12:57:14 CET 2012

Zdravím,
  ... a děkuji všem, kteří konstruktivním přístupem přispěli k objasnění
tohoto mýtického V/RCS :-). Začínal jsem na CVS, které je tak primitivní, že
bylo vše jasné. SVN už ledacos přidalo, ale pořád jsem to ještě chápal. Ale
git toho měl naráz tolik nového, že jsem potřeboval trknout :-). Já už ho
používám řadu let, protože některé projekty už jinak sledovat nelze (např.
wine), ale v poslední době jich rapidně přibývá a tak jsem se rozhodl ten git
také zvládnout :-).
  Ještě mne čeká to samé u Mercurialu (hg), ve kterém je například celá
codebase Mozilly. Tam ještě tápu i u updatů, když chci např. zkompilovat
nový Firefox. Ne vždy se mi to napoprvé podaří, ono se něco sice stane, stahne
to spoustu dat, vypíše to spoustu věcí, ale pak to postavím a on je to pořád
ten starý dobrý neupdatovaný :-).
  Zdraví Pavel