Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 6 12:42:28 CET 2012

No, mně pod Linuxem openSUSE "pobere" obrázky v jakémkoliv rozlišení, i
výrazně větším. Paměť jsem nikdy nerozšiřoval, i když tendence tu byly
(tuším, že ve W98 byly nějaké problémy právě kvůli pouhému 1 MB RAM).

Mám pocit, že to bylo bez potíží i ve Windows (XP) s jejich driverem,
ale pro 100% jistotu bych musel přebootovat a to se mi moc nechce ;-)

Obrázky jsou samozřejmě BW, pokud bitmapy, pak *.png a "panelizaci"
dělám v OOo/LO Draw. Lze se tak naprosto přesně trefit jak do rozměrů,
tak do umístění. Už jsem to tu taky psal.

Vše funguje "out of the box".

---
Jirka