Odruseni kombinace stykac-kompresor 2kW

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 6 12:31:08 CET 2012

Ahoj,

este by som sa rad vratil k tejto tvojej poznamke.

2012/12/4 balu na home <daniel.valuch na orange.fr>:

> Verim tomu ze je to na 1 strannej doske a procesor ma urobeny reset cez
> kondenzator na 5V napajanie...
> b.

Viem, ze mas info z prvej a pravej ruky, ale mna tak napadlo, ked sa
nam pokazil starsi televizor Philips, tak som ho otvoril a trochu sa
pozeral, ze ako to tam je spravene. Cely TV bol na jednostrannej PCB s
jednym ci dvoma 40 pinovymi obvodmi. Na doske bolo aj generovanie VN a
co bolo zaujimave, nebolo to ani v klietke. A TV bez problemov
fungoval.... Takze si myslim, ze urobit sa to da aj na 1 strannej
doske. Ono vsetka spotrebna elektronika sa tak robi... Je to
najlacnejsie riesenie.

A.