Jak zmerit tantal

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 6 12:20:12 CET 2012

V mudrych knihach zapratanych kdesi v mojej skrini a na ktore pada
prach, sa na meranie L a C pouziva jednoducha serio-paralelna
kombinacia dvoch odporov a neznamej reaktancie. Ako zdroje su pouzite
bud skokove napatie alebo signalny generator a osciloskop. Ostatne sa
dopocita z nameranych priebehov. Presne tak ako pisete v poslednej
vete Vy.

Mohol by som to aj najst, ale nechce sa mi vypratat polovicu skrine.
Navyse je to pre mna hrabanie sa v svojej minulosti a vytahovanie nie
prave najprijemnejsich spomienok.

A.