OT: Win7.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 6 11:14:49 CET 2012

Vsak to nekomentujte. Tenkrat nefungovalo plno veci na Windowsech a plno
jinych na Linuxu. Dnes podle Vas funguje na Linuxu temer vse bez
problemu, podle me na Windowsech take temer vse bez problemu.
S tou LBP2009 jsem se sekl, to je pravda, ted mi dochazi, ze to byla asi
jina Canon inkoustova tiskarna co umela tisknout na CD. A to se tam asi
nedalo rozchodit. Uz si to fakt nepamatuju.
Ja Linuxu a opensource programum fandim. Linux jsem vicekrat zkousel,
nejak se mi nedarilo vsechno rozumne rozchodit a vadilo mi tam nekolik
veci v ovladani, tak jsem to vzdal. Krome koupenych Windows a Total
Commandera dnes zadny jiny komercni sofware nepouzivam, vystacim si s
free a opensource. Klidne namitnete, ze je to moji neschopnosti, ale az
si budu chtit hrat, nainstaluju si Linux.

Martin Hanek