[MECH] Jak na rezani duralu doma?

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 6 11:14:29 CET 2012

Ja o tom vim, ALE zatim nejsem schopen rict, proc to tak je.

Problem je totiz to, ze ted nemame pilu vetsi a ma take gravitacni
prisun (mame tu TK s trvdokovy na voditkach, 3f a s chlazenim):
http://pilous.cz/pasove-pily-na-kov/pasove-pily/manual/arg-130-super/

a prvni pas (original) tata menil po nekolika letech (minuly tyden) a
jen proto, ze rezal nejakej canfourek a skocil mu do te mezery, zaklinil
se tam a vylamaly se zuby.

I tak to zase nebyla takova traga, ale je pravda ze pasy praskaj na tech
levnych casteji. Ono ale je take pravda, ze lidi nevi jak se k nim
chovat - treba to, ze pas je treba zabehnout bez rezani.

Radek Vicek