[MECH] Jak na rezani duralu doma?

Míra Beneš benes.m na stapro.cz
Čtvrtek Prosinec 6 09:29:35 CET 2012

zdravim,

po par pokusech o uriznuti cehokoli timhle cajkem letel velice rychle do
kouta.

zasadni problem pro me bylo, ze se o tu pilku nelze rozumne oprit.
ta plastova voditka poletuji zepredu dozadu a nakonec jsem je malem
preriznul.
jako bonus bylo pro mne male drzadlo - a to nemam nijak velkou ruku.

IMHO, treba takovato pilka
http://www.naradi-extol.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=1351

s novym listem a poradne upnutym orysovanym profilem nadela vic parady.

mira
PS: je to dural nebo blato 6060?