Vyuka informatiky (Re: OT: Linux vs. Windows)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Prosinec 6 09:23:57 CET 2012

>pisemce bylo zadani "popiste rozdily v ovladani Wordu XXX a Wordu YYY" - coz
>znamenalo, ze se zak musel nadrncet jednotlive polozky v menu a to menu tam
>z hlavy vypsat.
>
>Prestoze v IT delam od roku 1990, ani jednu tuhle pisemku bych nedal...
>Zjevne je to zpusob, ktery muze (spatny) ucitel snadno vyhodnotit - "a tady
>mu chybi kliknuti, body dolu".

Toto je charakteristicke pre vyuku na ZS, a bolo to tak uz aj za nasich
cias.

Proste aj medzi ucitelmi je Gaussovske rozlozenie a bohuzial tych cca 30%
je z toho dolneho chvosta.

Chalan vcera prisiel s trojkou zo zemepisu (pardon, teraz sa to vola
"odborne" geografia), lebo zle zakreslil Velku Artezsku Panvu na slepej
mape Australie (dovcera som o existencii Velkej Artezskej Panvy ani
netusil, aj ked pripustam ze je to z pohladu australskeho zemepisu klucova
zalezitost). Siesta zakladna; pritom pochybujem, ze viac nez 2-3 z triedy
by dokazali zakreslit polohu Bratislavy na slepej mape Slovenska...

Na druhej strane sa tym pripravuje do zivota - s tymto pristupom sa bude
nevyhnutne stretavat, tak co.

wek