OT: Win7.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 6 09:01:50 CET 2012

Ja Vas chapu, ale kdo nepracoval s Win7 neuveri, jaky je to pokrok proti
XP. Asi neco jako prechod z Win98 na XP. Win7 jsou na stejnem PC
rychlejsi jako XP, stabilnejsi, vse funguje (tedy k cemu jsou ovladace,
ze?), i stare programy co by davno jet nemely. Jeste minuly tyden jsem
na jednom PC pouzival XP, Vista a 7 stridave. Samozrejme jsem jel
nejvice na Win7, rozdil byl zretelny.
Po instalaci Win7 na PC starem 5,5 roku vse funguje ihned jako v tom
Linuxu, po case se dotahnou aktualni ovladace samy. Nikde nic nestahuju,
neugraduju, neresim. Pravda, tak stare komponenty nemam.
Abych jen nechvalil, na svem 8 let starem domacim PC jsem pustil Windows
8 upgrade asistent, ktery napsal, ze neni problem. Koupil jsem Win8 jako
upgrade, stahnul a instalace se nepovedla. Hral jsem si s tim 2 dny az
jsem to vzdal, proste se to uz pri instalaci kouslo pokazde jinde.
Nakonec jsem je dal bratrovi, jemu to jede v pohode. Zrychleni PC proti
XP co tam mel doposud velmi znatelne.
A pro Linuxove fajnsmekry, na tom svem 8 let starem PC jsem pred lety
nekolikrat zkousel ruzny Linux, Ubuntu pro lamy nevyjimaje. No nepovedlo
se to. Treba moje tiskarna Canon LBP2900 na tom nikdy nejela, podpora
Canonu je mizerna. Mel jsem ji vyhodit? Nesvadim to na Linux, spise na
Canon, ale byl jsem na tom stejne jako Vy s Win7. Potupne jsem se vratil
k XP.

Martin Hanek