[MECH] Jak na rezani duralu doma?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 6 07:40:04 CET 2012

Huh tak to jsem nejak nepobral...

Jake parametry?

Ja nic neprozivam, ja mam na to pasmovku za cca 40kKc takze me to je
burt. To, ze flexa neni idealni na rezani Al slitin je proste fakt - je
neco jineho s ni preriznout trubicku na antenu a neco jineho hlinikovej
chadic treba 100x20mm - jde to, ale ideal to rozhodne neni.

Kdyz si zajdete do jakehokoliv prodeje Al tak vam to urcite nebudou
rezat flexou.

A kdyz to vezmu kolem a kolem tak levne pasmovky se vyskytuji kolem 6kKc
a narezete na ni kde co - ve srovnani s tou pokosnici za 2.5kKc a flexou.

RV