OT: git vs SVN

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 6 06:51:34 CET 2012

Zdravim,
  chm. Tak teto zprave nerozumim.
  1) Threadu windows vs. Linux jsem se neucastnil a po pravde receno jej ani
nesledoval, a to celkem zamerne.
  2) Nemam v umyslu rozpoutat flamewar git vs SVN, jen jsem se dovolil
zeptat, jak v gitu udelat neco, co v nem udelat neumim. Pokud se to opet
zvrhne ve fw, ucastnit se ho, stejne jako jinych, nebudu.
  3) Pokud Vas to zajima, pouzivam vi, ne emacs. Ale nebudu nikoho
presvedcovat, ze to je lepsi (a sam jsem presvedcen, ze emacs je vykonnejsi,
ale mne vi(m) postacuje).
  Zdravi Pavel