Drivery W7

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Prosinec 5 23:38:09 CET 2012

Dne 5.12.2012 23:28, Jirka napsal(a):

> No, já jsem pointu nehledal, ani se ji nepokoušel pochopit. V Linuxu
> bych to neřešil, HP má uvedený HPlip a tam se snad nestane, že by
> některá tiskárna v nové verzi nešla. Maximálně je "end of support", což
> znamená, že driver zůstává "as is", tj.  bez dalších změn.
>
> ---
> Jirka

Tak teď nechápu pointu zase já :-)
Pan Kuba si stěžoval, že mu pod W7 nefungují některé periferie, neboť
jejich výrobci ukončili podporu zařízení. Zkusit vyřešit problém
použitím Linuxu by jistě bylo možné, nebýt primárního důvodu pro
instalaci W7, tedy snaha vyhovět přání dcery. Tam mám jisté pochybnosti
o úspěšnosti argumentace výhodami Linuxu stran driverů ;-)

JF