Drivery W7

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 5 23:22:43 CET 2012

No a jak to má běžný uživatel řešit? Viz. třeba  moje situace.
Holka chce W7, že je mají ve škole. Mám PC, který na to v pohodě
dostačuje, u něj je připojený další HW, který doposud se současným OS
fungoval.
Nainstaluju nový OS a periferie nefungují. Mám možnost :
a) Buď seženu nějakou "podporu" , která mi tam HW rozjede. ( samozřejmě
to  zaplatím, nikdo to nebude dělat zadarmo že... )
b) Zkusím to sám ( zaplatím také časem nad tím stráveným v případě
neúspěchu )
c) Koupím periferie nové ( zaplatím) a staré ( většinou kvalitní a
funkční ) vyhodím.
d) Vykašlu se na všechno a půjdu do hospody (opět zaplatím za nějaké to
pivo, ale asi to bude nejlevnější)

Já už dneska vím, že za D je správně :-(