Drivery W7 (Bylo Re: Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Prosinec 5 22:58:25 CET 2012

Dobry vecer.

Toto som vyriesil uz v casoch w98, bol to posledny system, ktory som
si instaloval a ktoremu som aj rozumel co kde nastavit. Na notebooku,
ktory uz za chvilu tiez dosluzi, pouzivam zasadne windows, ktory k
nemu dava vyrobca a nic viac. Nikdy som s tym nemal problem. Mozno je
to aj tym, ze vyrobcom je tos chyba a oni si nedovolia pustit nejaku
zaerrorovanu verziu von. Inak si treba asi zvyknut na to, ze ako MS
urobil stop podpore programov zo starych systemov vratane xp, tak to
urobil aj s hardware. Proste na w7 uz treba nieco nove, neda sa
svietit. Mimochodom pred 10 rokmi bol typicky system pentium a 1GB,
dnes je to 4 jadrovy mcu a 4GB o grafike ani nehovorim...

A.