[MECH] Jak na rezani duralu doma?

OK1IA ok1ia na seznam.cz
Středa Prosinec 5 22:41:06 CET 2012

Pane Vicek, myslím, že to moc prožíváte....pokud to chcete na 1000%, tak
jedině nějaká firma. Ale proč takové parametry?  Je to nesmysl...
Honza.

-----Original Message-----
From: RV [mailto:vicek.radek na cpost.cz]
Sent: Wednesday, December 05, 2012 2:37 PM
To: HW-news
Subject: Re: [MECH] Jak na rezani duralu doma?

Tak kdyz nerezou rovne tak co s nima, ne?

Jinak na ty rozbrusovaci kotouce pozor. Je treba moc nechvatat aby se
ten hnilik/dural spis nepalil - zalepi to ten kotouc a zacne se to palit
jeste vic.

na rezani Al slitin se pouziva okruzni kotouc

jinak oboji ma slusne zvukove projevy - do panelaku to teda neni

Radek Vicek

Dne 5.12.2012 15:31, Pavel Kadečka napsal(a):

> Uříznout ruce? To jako pomůže čemu?
>
> P.K.

Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.