tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Prosinec 5 21:52:43 CET 2012

Při UDP komunikaci se soket aplikace propojí s UDP portem (obecně řečeno
s IP:portem). Tomu by se možná dalo říkat tabulka, ale moc mi to nejde z
huby :-)
Ping je ICMP, to je protokol nad IP na stejné úrovni jako UDP nebo TCP.
L.