tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Středa Prosinec 5 21:44:36 CET 2012

No, nevim, jestli UDP nejak system resi, mel jsem za to, ze se proste
paket posle a je na aplikaci, co bude delat dal, jestli cekat na
odpoved, nebo posilat dalsi...
Je fakt, ze jako registrace nejake aktivity by se to dalo pouzit na obe
strany. ping je taky v podstate UDP, ne?