tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Středa Prosinec 5 20:27:57 CET 2012

Tak kolik stoji ten MB? 40h jak jsem postrehnul?
Ja dnes musel pouzit bleskmobil kartu pro pripojeni NTB, protoze mi
nejak neslo wifi doma, tam je to defaultne na den za 20Kc a po asi
hodine bezneho pouzivani jsem koukal, ze probehlo asi 6MB (maily a par
beznych stranek asi za pul hodiny), takze i tak je to IMHO uplne zadarmo
pro bezne pouziti.