Re: Re: Re: Re: Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Prosinec 5 18:52:41 CET 2012

No ja jsem koukal na PPP data, jeste kdyz to vytaci mikrotik s VPN, a ani
nahodou mi tam tolik dat neukazuje, kdyz vemu

VODAFONE kartu uctovanou po 1kB tak je to v pohode, tady neco vazne smrdi,
asi budu to spojeni reklamovat,

tak dlouho dokud s tim neco neudelaji, necham tam jeste vytocit par jednotek
a uvidime, ale v tomhle pripade to bude

delat problem i lidem co brouzdaji.... Jen jaksi spousta laiku, na to
neprijde ze......

Zdenek Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel KREJCI <krepa76 na gmail.com>
Datum: 5. 12. 2012
Předmět: Re: Re: Re: Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist
online

"
Chm...
Ja to nechal ted do rana, cili necelych 7 hodin, a odecetlo se mi 40h.

Budu to muset jeste trosku prozkoumat, az bude cas a holt zas napisu na
podporu. Zda se ze maji na zapocitani jednotky jeste nejaky time out.

Tady by to chtelo neco jako wireshark, ale na urovni GPRS pripojeni, dalo by
se overit jestli netecou udrzovaci data, ktera ze strany UART nejsou videt.
Nj rikal jsem si, ze by to bylo podezrele jednoduche.

PK

"

Tak a zde když to nechám běžet tak se mi za asi 4 hodiny odečtou 2

Zdenek Aster

"

AT+CGATT=0   <-----------------  deaktivuji GPRS, teprve zde se odecte 0.40
Kc