Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Prosinec 5 14:29:25 CET 2012

On Wed, Dec 05, 2012 at 02:11:22PM +0100, Jaroslav Lukesh wrote:
> To tuhnutí má na svědomí většinou firewall, dojde mu nějaký prostor
> v ramce který se vyprázdní až po resetu. Bez firewallu mi to netuhne.

Zajimave, ze mně OpenWrt s nativním linuxový firewallem nikdy netuhne :).

(P.S. Moje podezření je, že spousta těchhle krabiček je nestabilních
z důvodu debilně navrženého napájení. A druhá věc pak je zmršený firmware
- což ovšem v případě "linuxových" boxů bývá většinou způsobeno uzavřenou
proprietární částí...)