[MECH] Jak na rezani duralu doma?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Prosinec 5 12:53:07 CET 2012

No vida, pred chvili se mi zalibil odkaz od Petra, ale toto vypada
jeste lip. (clovek se nespoti jak psal Petr)
Ach jo, jedna odpoved prinese nekolik dalsich otazek:):):)
-ten uchyt je na tolik univerzalni, ze tam upnu libovolnou flexu
125mm? Netusim jak daleko je v tomto smeru standardizace:)
-dural jsem jest flexou nerezal. Jaky pouzit kotouc?
Marek