Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Prosinec 5 12:42:16 CET 2012

nainstalujte si do linuxu wine a můžete mít wokení programy i tam.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Stehlik" <petr.stehlik na atlas.cz>

Pokud budu subjektivně srovnávat W a L na úrovni podnikového uživatele
tak asi 50 procent uživatelů by ani pořádně nepoznalo v čem pracují
a 90 procentům by to bylo jedno.
Pokud mám nějaké problémy s L tak jedině v tom že pro L neexistují
stejně "kvalitní" programy jako jsou k dispozici na W a to pro
navrhování plošných spojů, náhrada za autocad LT a Corel. A to ani za
peníze. Hledal jsem a zkoušel, ale nenašel jsem programy které by mi
umožnili to co potřebuji dělat a dělám s programy na W. Takže pro mne
není problém v L, ale nedostupnost programů které by mi vyhovovali pro
tuto patformu. Obdobný problém mám i s Androidem.