[MECH] Jak na rezani duralu doma?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Prosinec 5 12:22:12 CET 2012

2012/12/5 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>:
> Finta se jmenuje pasova nebo lepe kotoucova pila ;-)

To je presne to, co jsem slyset nechtel:)

2012/12/5 RV <vicek.radek na cpost.cz>:
> Pilka na zelezo proc ne?
>
> Ad rezani...zalezi co to je za profil (tvar) - nektere ani neupnete do
> sveraku.
> A jak to vlastne rezete ted? Jen tak nasadite a jedete od oka?

Plocha tyc pripadne Lko. Zatim presne tak - nasadim a jedu:(

2012/12/5 zu1234 <zu1234 na seznam.cz>:
> Profil do pokosnice?
> Připevnit na profil z více stran nějaká (i dřevěná) vymezovací vodítka
> (špalíky)?

Ano, tuto variantu zkusim, snad to bude s mou "sikovnosti"
kompatibilni. Ale radeji asi pouziju neco jine nez drevo, neco
odolnejsi:)

2012/12/5 Kubat Tomas <tomas_k na comap.cz>:
> hlavne omalovat podle uhelniku caru kolem celeho profilu a pak rezat
> postupne, otacet, tak aby na tu lajnu bylo porad videt ...
> nepospichat, kontrolovat, slusnej platek do pilky.
> jinak najit v okoli nekoho s pasovkou ...
> tomik.

Zkusim i to omalovani, ale obavam se, ze to proste neudrzim a tim
otazem mi vznikne obzvlast silena paplocha.

Diky Marek

PS: jeste dodatecna otazka: pomuzu si nejak primocarou pilou? Jsou k
tomu vhodne platky v beznych bau*&spol?