Odruseni kombinace stykac-kompresor 2kW

Středa Prosinec 5 10:32:59 CET 2012

V případě problémů by se mělo nejdřív zjistit, jestli se to rušení
dostává vzduchem (vadí ty vyšší frekvence), nebo po drátech. Viděl jsem
jak zdroj podobný tomuto
http://www.gme.cz/spinane-sitove-zdroje-s-krytem-do-100w/ps-100-05-p751-384/
při zkouškách EMC při rázové vlně skokově snížil napětí na 0 a hned zase
naběhnul. Koho by napadlo, že reset systému způsobuje zrovna tohle navíc
když je to "průmyslový" zdroj. Hledalo a odrušovalo se všude možně :-)
Anděl