Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Středa Prosinec 5 09:15:28 CET 2012

... prakticky za ty same peníze (Linux + nastaveni) můžete mit original
(zakladni instalace Windows).

To mame chapat ako ze Windows je "original" a rozne ine operacne
systemy, ako napr. Linux je kopia/napodobenina/nepodarok... ???!!!

HMMM..., potom akakolvek dalsia diskusia je zbytocna.

Pre predstavu:
Pouzival som OS2, ktora mala grafiku este pred WIN 3.1, aktualne
pouzivam niekolko distribucii Linuxu, SUN (Oracle) Solaris aj Windows na
desktopoch,
Solaris, AIX, HP UNIX, Linux aj Windows na serveroch.
Vratane supportu pre uzivatelov a supportu pre firmy. Male aj velke, od
5 do cca 1000 desktopov. Nie som militant jedneho systemu.
Mam ucelenu predstavu o narocnosti instalacii i naslednych vyhod/nevyhod
jednotlivych OS pri supporte.

Dodo