Re: Re: Re: Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Prosinec 5 07:41:21 CET 2012

Chm...
Ja to nechal ted do rana, cili necelych 7 hodin, a odecetlo se mi 40h.
Budu to muset jeste trosku prozkoumat, az bude cas a holt zas napisu na
podporu. Zda se ze maji na zapocitani jednotky jeste nejaky time out.
Tady by to chtelo neco jako wireshark, ale na urovni GPRS pripojeni, dalo
by se overit jestli netecou udrzovaci data, ktera ze strany UART nejsou
videt. Nj rikal jsem si, ze by to bylo podezrele jednoduche.

PK

Tak a zde když to nechám běžet tak se mi za asi 4 hodiny odečtou