OT: Re: Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Středa Prosinec 5 02:23:28 CET 2012

Dne 5.12.2012 2:08, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> http://www.ext2fsd.com/

Takze nic. Ale snaha se ceni.

Unsupported Ext3/4 features:
1, journal: log-based operations, external journal
2, extent: size truncating & expanding, file deletion
3, EA (extended attributes), ACL support

> Do oppiců existuje doplněk od MS pro čtení nového formátu, ale nějak jsem si ho
> ještě nenainstaloval, už ani nevím proč.

Jasne, ale kdyby to bylo tak jednoduche, tak nechodim po vsi a neinstaluju to
kamaradum ja, ale nainstalovalo by se jim to treba v ramci nejake aktualizace.

 > technick poznámka: napřed se instalojí wokna, až pak linux, protože linux si s
 > wokenním bootloaderem poradí a udělá multiboot, ale wokna s linuxovým ne a linux
 > pak už bez pomoci bootovacího CD nenaběhne.

A o tom to je, i kdyz tento stav trva rekneme 15 let, tak se s tim Windows
neparaji podle hesla "prizpusobte se nam".

A i kdyz Windows pouzivam vetsinu casu, tohle me na nich a na celem Mikrosoftu
pekne sere.

Standa